Hvorfor egentlig et forum for TagTomat?

Først og fremmest velkommen til vores forum, og tak fordi du vil være med til at udvikle det til et rart sted at være, hvor vi I fællesskab kan dele viden, give ærlig og kærlig feedback til andres ideer, og kommer på nye ideer til produkter og sammenhænge for grønne fællesskaber i byens rum.

Da jeg tilbage i 2011 startede med at dyrke tomater på taget af et skraldeskur på Nørrebro, var ideen egentligt bare at lave et par selvvandende plantekasser af nogle genbrugte plastikspande, og så gå og hygge lidt i baggården med vores naboer.

I 2012 var jeg på barsel med vores første barn, Siri, og i den forbindelse blev TagTomat skabt som “projekt” som jeg gik og hyggede med når min datter sov til middag. Domænet TagTomat.dk blev købt og en af de første ting jeg lavede på siden var et forum, da jeg tænkte at alle må da være interesserede i at dele viden. På daværende tidspunkt var hverken software eller vores “community” klart til at engagere sig i et forum, men det tænker jeg vi laver om på her medio 2018.

Jeg håber meget du vil bidrage med den viden du har inden for de forskellige emner, dele din viden og forundring i hvordan du og andre gør, og så sammen lade os skabe et sted hvor vi kan dyrke grønne fællesskaber sammen og komme med fifs og tricks til alt fra hjemmedyrkning af svampe og grønkål, til skøre selvvandingsløsninger og vandingssystemer til den lille altanhave eller store tagterrasse.

Tak fordi du læser med
/Mads, stifter af TagTomat
August 2018.

2 Synes om

Og lad os gå tilbage til hvor det startede… Prøv at tjek ud hvor simple et af mine første blogindlæg var tilbage i 2012…

Men se, der startede ideen om et forum…

https://www.tagtomat.dk/2012/05/04/om-tagtomat/

1 Synes om