Vi kan bruge dig til fokusgruppe til kandidat speciale om svampe-grosæt

Hej Tagtomat Forum.

Vi er tre design kandidatstuderende fra Danmarks Tekniske Universitet, som skal skrive et speciale, hvor vi vil redesigne svampe-grosæt.

Vi kan se der er en del aktivitet herinde, og vi søger nogle frivillige, som har lyst til at hjælpe og med alt fra brugeroplevelse til konkret udvikling. Det eneste krav er at du har prøvet et grosæt før. (Ikke påkrævet at det er et fra tagtomat).

Konkret søger vi tidligere/nuværende brugere af svampe-grosæt til

  • deltagelse i interviews om brugsoplevelse med svampe-grosæt. Enkelt interview, kan forgå online. Afholdes snarest muligt

  • deltagelse i fokusgruppe, hvor man bidrager til udvikling og design af nye svampe-grosæt koncepter. 2-3 korte workshops, i Lyngby eller alternativt Københavnsområdet. Afholdes i løbet af det næste halve år.

Man må gerne deltage i begge, hvis det vækker interesse.

Ligeledes hvis du @mads har lyst til at indgå i en eller begge af disse som sælger/udvikler af svampe-grosæt, vil vi meget gerne høre fra dig også.

Bedste hilsner Lasse, Dan og Kristian

Hej @Lasse, Dan og Kristian

Jeg er jo biaset af at vi selv har lavet grosæt mm.

Det kunne jo være interressant hvis TagTomat kunne bruge jeres tilgang til at forbedre vores ting som en afstikker fra jeres speciale.

Såfremt I deler jeres projekt og den viden, på lige vilkår med det vi laver, altså Open Source vil jeg gerne være med til et interview.

vh
Mads

1 Synes om

Fedt @mads!

Jeg vender tilbage snarest muligt

Hilsen Lasse

1 Synes om

Hej @Lasse, Dan og Kristian - Dejlig emne at tage op og sætte fokus på.
Jeg leger selv lidt med svampegrosæt og vil gerne se og høre andres erfaringer.
Mvh. Bendt Rossander Sørensen

2 Synes om

Sejt @Bendt!

Det kan være vi skal stikke hovederne sammen på et tidspunkt.

Hilsen Lasse

Yes :mushroom: kan træffes på tlf. 30561524