Deler billede (østershatte, efter svampekursus hos tagtomat i februar)

I februar deltog min mand og jeg i kursus på Jagtvej under kyndig vejledning af Julie og gæsteoptræden fra Mads.

For ca 3 uger siden prikkede vi hul og placerede den ene pose på badeværelset…den anden står i kælderen og er slet ikke så fremskreden.

Har fugtsprayet et par gange på de færdige svampe som ser ud til at suge til sig med det samme. Der er stadig en masse små på vej ved roden så at sige. Og et nyt skud i gang i den anden ende af posen. Hvornår tænker i de er høstklar?

Kh Annie og Ivan

Ps. Vi har også fået sat shitake dyvler i en birkestamme her i påskeferien som nu står i baghaven i sommerhuset i skyggen.

1 Synes om

Kære @Annie

Først og fremmest velkommen til vores forum.

Hvor er det fine erfaringer og billeder I deler. Jeg er sikker på at @Julie der underviste jer, er interesseret I at høre mere om jeres rejse, og lav evt. et opslag om hvordan I har sat stammerne i sommerhuset, så kan vi andre blive inspireret.

vh
Mads

1 Synes om

hej Mads,

Jeg tager billeder næste gang vi er i somemrhuset af vores birkestammeprojekt. Tak for de mange fifs herinde. Det er mega brugbart og jeg har læst mig igennem en del allerede.

2 Synes om

Den der var i kælderen kom op en uge senere og udviklede sig flot or hurtigt
Den så sådan ud inden vi spiste dem. Vi har totalt optur over det!


2 Synes om

Ohhhh så fin :+1::mushroom: tænk det er så let at dyrke mad :green_heart: